דף הבית  |  צור קשר   |   אודות   | כלים ומודלים עסקיים   | תהליך הייעוץ והליווי  |   השרותים שלנו   |   תזרים מזומנים   הרצאות וסדנאות  | מדיה ומאמרים  
Close Page Minimize View
 
השרותים שלנו
ייעוץ במגוון תחומים נרחב  |   ליווי עסקי - יועץ מלווה ויועצים מומחים   |   פיתוח ואסטרטגיות עסקיות

"רוזמן יועצים" הינה חברת ייעוץ המשתפת פעולה עם מומחים, ומגוון אנשי מקצוע, (ייעוץ מול בנקים, שיווק, ייעוץ תקשורתי ועוד...) הלקוח מרוויח יועצים בתחומים שונים המשתפים פעולה תחת פיקוח של יועץ מלווה אחד. השרותים שהחברה מספקת מגוונים ומושתתים על חלוקה מודגשת בין פיקוח ובקרה לבין פיתוח וצמיחה עסקית. ייחודיות החברה מתבטאת בשיטת העבודה מול הלקוח המותאמת לצרכיו, לשיטות העבודה הספציפיות שלו, לרמת השכלתו, לכישוריו ולאופיו האישי. הכל במחירים המותאמים לפוטנציאל העסקי וליכולות התשלום של העסק. לפניך מספר דוגמאות של שרותים ספציפיים שריכזנו לשם המחשה :
 


‏נהלי עבודה, הגדרות תפקיד, דוחות ומדידה


‏ השמת המודל BCVD בקרה מול פיתוח עסקי


בניית תזרים מזומנים, התאמה אישית והדרכה

בניית תוכנית עסקית לתכנון והצגה למשקיעים


תכנון מערך פעולות, בראייה מרחבית, להשגת יעדים


‏ משא ומתן מול הבנק ; אובליגו, הלוואות ועמלות

ייצוג מול משקיעים, גיוס כספים והשקעות


משקיף מטעם.. ייצוג, פיקוח, ביקורת ודיווח


‏ייעוץ, ניהול וליווי חברות במצב משבר



מגוון יועצים משתפים פעולה - אתה מרווחי יותר !
יותר שרותים במקום אחד' אסטרטגיה אחת תחת מתודולוגיה מובילה; קבוצת שיטות ועקרונות אשר משתפת את כל המעורבים בתהליך העסקי
ליווי אישי ע"י יועץ מלווה אשר יחד איתך אשר אחראי ומלווה את התהליך העסקי כולו ולא רק את הפן הספציפי בו הוא מתמחה
ייחודיות החברה מתבטאת בשיטת העבודה מול הלקוח אשר מותאמת במיוחד לצרכיו, לשיטות העבודה הספציפיות שלו, לרמת השכלתו, לכישוריו ולאופיו האישי. במחירים סבירים ומותאם ליכולות התשלום של העסק.
            ליצירת קשר עם יועץ מלווה הקלק כאן  |

•   בנקים וגורמי אשראי
•   שיווקי פרסום ומכירות
•   אינטרנט ומדיה ממוחשבת
•   תקשורת ויחסי ציבור
•   אסטרטגיה ותכנון
•   מחשוב , רשתות ובקרה
•   ניהול חשבונות, מיסים וחשבונאות
•   פיננסים, מט"ח והשקעות
•   ביטוחים
•   סחר בינלאומי




תזרים מזומנים
ניהול ובניית תזרים מזומנים, התאמה אישית והדרכה
אחת הבעיות הרווחות בעסקים קטנים ובינוניים הינו ניהול כספים לקוי אשר גורם לבעיות ניהוליות מורכבות ומשפיעות על כל המערכות העסקיות. גם עסקים מרוויחים ומצליחים מוצאים עצמם בקשיים הנובעים מניהול לקוי של כספים, וניתוח בעייתי של מצב הכספים העתידי הקמת תזרים מזומנים, מותאם לצרכי הלקוח, בקובץ אקסל שנתי אנחנו נספק קובץ לתזרים, נדריך את הלקוח ונתאים במקום, יחד איתו לצרכיו ההצעה כוללת שעתיים הדרכה לגבי תזרים מזומנים, ניהול צפי תזרימי למה תזרים ?
1. חסכון בעלויות אשראי ובנקים
2. בקרה איכותית, תמונה ברורה יותר - "שקט נפשי"
3. פתרונות לא ברגע האחרון - אתה מתקשר לבנק שלך ולא הם אלייך
4. דע כל הזמן איפה הכסף שלך

עוד אודות תזרים מזומנים  |    ליצירת קשר הקלק כאן


תכנית עסקית (תכנון ושקיפות)
בניית תוכנית עסקית לתכנון והצגה למשקיעים
תכנית עסקית תכנית עסקית היא מסמך המגדיר את מטרות ויעדי העסק תוך פירוט הדרכים להשגתן. התכנית מאפשרת להעלות את כל הנקודות הרלוונטיות ועל-ידי כך ניתן לראות (ולהראות) את התמונה המלאה. התכנית צריכה להיכתב כמסמך תמציתי, בעל אופי דינאמי, עניני (רצוי גם מעניין) ומעוגן מציאות. תכנית עסקית חייבת להציג עובדות בסיסיות ומבוססות. המטרה היא שהקורא (גם אם אינו מהענף) יוכל להבין ולהאמין בצורה מבוססת כי ההשקעה כדאית. ..לתכנית שתי מטרות עיקריות מטרה אחת היא שקיפות פנימית - הכוונה היא לבניית מסמך אשר ישקף, יגדיר ויתרגם עבורנו את כל הרעיונות, הערכות והתחזיות של כל התוכניות הכספיות, השיווקיות והתפעוליות בצורה ברורה ומעשית. התכנית הינה כלי המלווה אותנו לאורך כל הדרך, ומאפשר לנו לבחון, מדי תקופה, באופן שיטתי את העבר ולהחליט אילו נקודות נתקן או נחזק בעתיד. .המטרה השנייה של תוכנית עסקית היא שקיפות חיצונית, הכוונה, ליכולת גורמים חיצוניים (בנקים, משקיעים, שותפים וכו) לראות ולהבין את התכניות והסביבה העסקית בה יצמח העסק. כך יוכל הגורם לנתח ולאבחן את הפוטנציאל הטמון בעסק וכדאיות ההשקעה מול הערכת הסיכון. זו הדרך הנכונה לבחינת החזר השקעה גם כשמדובר בהשקעה עצמית. למרות המילים הגבוהות והשימוש במונחים כלכליים, עצם הכתיבה, תעזור בהבנה עצמית ותעלה על פני השטח את כל הנושאים אשר אינך יודע וכדאי לבדוק.

עוד אודות תכנית עסקית  |    ליצירת קשר הקלק כאן


ייעוץ וליווי אסטרטגי
תכנון מערך פעולות, בראייה מרחבית, להשגת יעדים
ייעוץ אסטרטגי נשען על מודל תהליכי שהוגדר מראש, אחרת הייעוץ יהיה אקראי, ללא כיוון ולא אפקטיבי. המודל נותן סדר, נותן הבניה, ומספר רשימת מטלות והחלטות שיש למלא. בספרות האקדמית ובתעשייה קיימים מודלים רבים ומגוונים, אולם כמעט כולם כוללים את אותם רכיבים, כך שלא משנה איזה מודל בוחרים. שני מודלים בולטים משמשים את חברות הייעוץ האסטרטגי: 1. מודל 1 – מודל מלמטה למעלה: במודל זה מתחילים מאפיון העסק והפעילות הקיימת והפוטנציאלית ומבצעים ניתוח סביבה ספציפי לתחומים שהוגדרו. רק לאחר ניתוחי הסביבה הייחודיים מחליטים על האסטרטגיה ברמות הנדרשות. 2. מודל 2 – מודל מלמעלה למטה: במודל זה מבצעים קודם כל ניתוח סביבה לארגון כולו, מגבשים פורטפוליו עסקי ורק לאחר מכן מחליטים על האסטרטגיה. 

עוד אודות ייעוץ וליווי אסטרטגי  |    ליצירת קשר הקלק כאן




ליווי בנקאי
משא ומתן עם הבנק ; אובליגו, הקצאת אשראים, עלויות מימו ועמלות
ההתנהלות מול הבנקים היא תורה שלמה, תורה שכדאי להכיר; גם כדי לקבל את המקסימום וגם כדי לשלם את המינימום. בעקבות העובדה שהבנק צריך ל"אשר" או "לא לאשר" את בקשותינו העסקיות, מקבל הבנק מעין מעמד מיוחד בקרב בעלי העסקים, לא רק עוד ספק שרותים או מוצרים, הבנק הוא מעיין שותף סמוי. ואכן, ברגע שהבנק מלווה לך יותר מהכסף הבטוח שלך, הוא לוקח סיכון באופן דומה שהיה לוקח סיכון משקיע חיצוני. לעסק לא גדול שנע בסביבות מסגרת של מאתיים אלף ₪, העלויות בבנקים יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים בשנה: המינוס בעו"ש, נכיון שקים, הלוואות גישור וכל העמלות השונות. לעיתים, משא ומתן, תשומת לב נכונה, התנהלות מבוקרת, ושיתוף הבנק בהתפתחויות העסק יכולה להביא לחסכון עצום בעלויות וזאת בהשקעה נמוכה יחסית.

עוד אודות ליווי בנקאי  |    ליצירת קשר הקלק כאן


גיוס השקעות
ייצוג מול משקיעים, גיוס כספים והשקעות
אם נחשפת לתהליך גיוס משקיע ודאי הבנת כי הדבר דורש משאבים רבים (זמן בעיקר אך לא רק) סבלנות, קשרים, ידע והבנה; צריך לדעת כיצד להציג את ההשקעה, תכנית עסקית או לפחות תמצית מנהלים מכובדת.. צריך גם לדעת כמה כסף אתה צריך (שאלה מורכבת!) ואיזה חלק מהעסק אתה נותן בתמורה להשקעה. סוג ההשקעה כולל גם הבנה של סוג המשקיע שאתה צריך. משקיע פיננסי שמטרתו הישירה היא רווח מיידי וברור ללא כל מעורבות בתהליכים העסקיים לעומת משקיע אסטרטגי שיוכל לעזור לך לפתח ולהתפתח בעסק. משקיע שקט שלא יתערב, משקיע פעיל שיוכל לעזור. משקיע שמשקיע מכספי חסכון אישיים (משקיע כזה יהיה יותר "לחוץ" והאחריות שלך גדולה יותר) מול משקיע מנוסה שמפזר את השקעותיו... שאלה נוספת מתייחסת האם כדאי לגייס משקיע או לקחת הלוואה דרך בנקים או גורם אחר. ישנם הרבה נקודות שיש להתייחס בפניה לגיוס כספים, כל נקודה משפיע על התהליך הגיוס ההשקעה וכדאי להתייחס לכל אחת מהן.

עוד אודות גיוס השקעות וכספים  |    ליצירת קשר הקלק כאן


ניהול משברים עסקיים
ייעוץ, ניהול וליווי משבר פתאומי
הגורמים למשבר הינם רבים: ניהול תזרמי, חוסר בבטוחות מול לקוחות, הסתמכות על גרעין לקוחות מצומצם, תקלה, תאונה, תחרות אגרסיבית של שחקנים בענף, יחסי ציבור גרועים, מוצר חדש כושל ועוד ועוד... האתגר הגדול ביותר בהתמודדות עם משבר הוא "כדור השלג" אשר עלול להתדרדר במדרון ולצמוח לממדים שקשה מאוד להתמודד איתם. ההשפעות הן כלכליות בסופו של דבר אך הן גם משפיעות גם באופן עקיף על בעלי תפקיד, משקיעים, בנקים, לקוחות, ספקים ןכל הגורמים המעורבים באופן ישיר או עקיף עם העסק. ההתמודדות חייבת להיות מדויקת, , מתוכננת או במילים אחרות מנוהלת. ניהול המשבר יקבע עד כמה תצמצם את הנזקים שנגרמו ועד כמה מהר "תצא" מהמשבר. ניהול המשבר מאוד תלוי בסוג המשבר אך המידיות של ההתמודדות והטיפול בכל הגורמים במקביל (ברמות שונות) הינו עקרון יסוד בתהליך. אם ננסה לתאר את ההתמודדות עם המשבר (למרות שכל משבר לגופו) אז יש ראשית לנסח איזושהי תגובה ראשונית אשר אומרת "אנחנו כאן, מתמודדים ומוכנים לעמוד מול האתגר - יש לנו מספר דרכים להתמודדות, אבל אנחנו צריכים כמה ימים על מנת להגיע לפתרון הטוב והנכון ביותר" כולם צריכים לשמוע את זה, העובדים, הבנק, הספקים וכמובן הלקוחות. ניהול המשבר חייב להיעשות באסטרטגיה מקיפה כשהמטרה הראשונה הינה צמצום הנזקים ומניעת התפתחות המשבר.

עוד אודות ניהול משברים  |    ליצירת קשר הקלק כאן


יישום מודל ניהולי-עסקי
השמת המודל BCVD בקרה מול פיתוח עסקי
ניתן לבנות את תהליך הייעוץ באופן נקודתי, כלומר בניית כלי ספציפי שבו מתמקדים בהתאם לצורך ברור ומצד שני ניתן לבחון את העסק וליישם בו מודל ניהולי הכולל את כל המרכיבים יחד ובתהליך מקביל ליישם את המודל
ע"פ תפיסת התאוריה פותחו כלים בסיסיים אשר יתנו מענה למכלול פעולות הניהול בחלוקה של טיפול בבקרה ופיתוח עסקי. כל הכלים המוזכרים הינם כלליים ויש להתאימם לכל עסק ועסק ולכל מנהל ומנהל וכל דו"ח אמור להשתקף על-פי תפיסתנו הרי ידוע ששבעים פנים לתורה..
5 כלי הבקרה - לאחר שבנינו וביססנו את מערכת הבקרה הבסיסית של העסק, אנחנו יודעים בבירור שלמעשה כל הנושאים שהחלטנו שעלינו לבדוק נבדקים. המערכת התפעולית והעובדים (והמנהלים, אם יש) מבוקרים בתקנון עובדים תפעולי, הוצאות העסק מבוקרות ע"י תקציבי הבקרה, מצב הבנק שלנו ותזרים המזומנים מבוקר ע"י התזרים הבנקאי, מערכת השיווק ע"י יומן שיווקי, ולא פחות חשוב, אנחנו מנוהלים נכון בעזרת גליון מנהל. רק אחרי שאנחנו יודעים שהמערכת בעלת בקרה מדודה, נפנה לפיתוח והצמיחה.
5 כלי הפיתוח - בתפיסה של הרבה מנהלים, בקרה זה משהו שעושים ופיתוח זה משהו שרוצים . בנה מערכת בקרה נבונה ואת משאביך הנותרים הפנה באופן מתוכנן לפיתוח וצמיחה. יצירתיות עסקית, התיעלות וחסכון, תכנון ושקיפות , מערכת אנושית והתפתחות אישית אלו מערכות אשר צריכה להיות מערכת מוגדרת ומבוססת לתפעולם, אשר תגרום באופן שיטטי לפיתוח העסק. מנהלים רבים משאירים את הפיתוח העסקי כאפשרות לביצוע כשמתאפשר הזמן - BCVD עוזרת בהכנת כלים וצמיחה שיטתית.

עוד אודות יישום מודל ניהולי  |    ליצירת קשר הקלק כאן


תקנון עובדים תפעולי
נהלי עבודה, הגדרות תפקיד, דוחות ומדידה
"זה שכתב את עשרת הדיברות , כתב אותן קצרות. הן אולי לא מקוימות תמיד,       אבל הן תמיד מובנות." (וויל רוגרס)
תקנון עובדים תפעולי הינו כלי בקרה חשוב , המפרט את כל הציפיות מהעובד ומהמערכת אשר בתוכה הוא מתפעל. כלי זה, מגבש נקודות מדידה (לבקורת) מדריך אותו לגבי עבודתו ומונע אי הבנות. מטרת מערכת הבקרה היא לא רק לבקר את המערכת התפעולית ולטפל בבעיות שנוצרו, אלא לנסות למנוע בעיות. התקנון תפעולי מחייב אותנו להגדיר (מפורט ככל האפשר) את ציפיותינו מהמערכת, משקף עבורנו את תפקידי העובד ומהווה נקודת מוצא לשיפור הגדרתינו מהתפקיד המדובר. יתרון נוסף הוא החסכון ושיפור עבודת הדרכה והסבר כאשר מחליפים עובד.   התקנון נבדק ומעודכן אחת לשנה (במידה ואין שינווים קודם לכן). תקנון עובד (המהווה חלק מהתקנון התפעולי) מורכב מארבעה חלקים עקריים:
1. פרטים כלליים על החברה ודרישותיה מכלל העובדים - יחתם לפני תחילת עבודה.
2. דרישות ספציפויות מהתפקיד המאוייש (כולל חומר הדרכה) - יקרא ויחתם תוך שבוע.
3. דוח תפעולי יומי /שבועי- פירוט וריכוז כל הפעולות המעשיות של העובד.
4. הגדרת מדידה / כימות - הגדרת קריטריונים מדידים לתפקוד המצופה מהעובד והמערכת בה הוא מתפעל


עוד אודות ‏תקנון עובדים תפעולי   |    ליצירת קשר הקלק כאן


ייצוג משקיעים - משקיף מטעם
משקיף מטעם.. ייצוג, פיקוח, ביקורת ודיווח
אתה שותף/משקיע לא פעיל ורוצה לדעת מה קורה בעסק ?
לא מעט משקיעים מוצאים עצמם ללא מעורבות מספקת מטעמם בעסקים בהם השקיעו
ישנם מספר אלמנטים רלוונטיים בהתייחסות לנציג מטעמך בעסק:
+ גורם חיצוני אשר מנוי על האינטרסים שלך
+ עדכון אובייקטיבי לגבי המתרחש מתחת לפני השטח
+ מעקב אחר מצב החברה ואחר קיום תנאי הסכם ההשקעה
+ הכנת דוחות מצב תקופתיים אובייקטיביים
+ ייעוץ וליווי עסקי כחלק מתהליך הנציגות


עוד אודות תכנית עסקית  |    ליצירת קשר הקלק כאן


שרותים נוספים:
• בניית תוכנית התאוששות\ התייעלות עסקית.   • בניית תוכנית שיווקית והגדלת רווחים.   • קביעת יעדים ומטרות.   • גיבוש מודל עסקי תוך ייעוץ וליווי צמוד.   • סיוע בתהליכי משא ומתן.   • ייעוץ פיננסי.   • בדיקת כדאיות פרויקטים עתידיים.   • אימון צוותי ניהול ואנשי מכירות

ניהול עסק היא אולי מבין הפעילויות האנושיות המופלאות ,המהנות, המורכבות והמספקות ביותר, וגם אם רק משום שפעילות זו כוללת בתוכה כמעט את כל הפעילויות האנושיות גם יחד: ניתוח, תכנון, מערכות יחסים, לחצים קצת הימור ושאר ירקות..
כמנהלי עסקים אנו מתמודדים עם סלט הפעילויות הללו בליווי שלושה מרכיבים חשובים:
1. הצלחת הפעילות צריכה להעשות במסגרת זמן ולאורך זמן (עקביות והתמדה)
2. לא רק שתוצאת הפעילות צריכה להניב פירות - אי הצלחה יכולה לעלות ביוקר..
3. האתגר האמיתי הוא שכל זה לא פוסק עם הגעת ההצלחה והנסיון המיוחלים.
במטרה להתמודד בהצלחה עם פעילות מורכבת זו, בהתבסס על המודל עסקי-ניהולי BCVD כמודל מעשי, בעל כלים אופרטיבים, המתיחסים לכלל פעילות מנהל העסק , נשמח לספק לך את השרותים הנדרשים להצלחת העסק ולהצלחתך.


      ליצירת קשר הקלק כאן  |

      כדי ללמוד אודות תהליך הייעוץ, מחירים, שיטת העבודה ו‏עקרונות המפתח בעבודה המשותפת       הקלק כאן  |

     
       




עמוד ראשי |   calendar |   |   צור קשר צור קשר   |   כל הזכויות שמורות  ©    roz.co.il

Share |