דף הבית  |  צור קשר   |   אודות   | כלים ומודלים עסקיים   | תהליך הייעוץ והליווי  |   השרותים שלנו   |   תזרים מזומנים   הרצאות וסדנאות  | מדיה ומאמרים  
סגור וחזור לחלון הראשי Minimize View

מודל כדור-הרצון
"כשאני בונה צוות, אני קודם כל מחפש אנשים שאוהבים לנצח. אם אין כאלה, אני מחפש אנשים ששונאים להפסיד" (רוס פרו)
כל מה שקורה בעסק, גם הטכנולוגי ביותר, מבוסס על אנשים. הצלחת העסק מורכבת מהרבה גורמים, אשר בבסיסם תמיד תמצא את הגורם האנושי: העובדים, הלקוחות, הספקים, מתחרים; כולם פועלים במסגרת מודל אנושי אחד - סיפוק צרכים.
סיפוק צרכים- הוא הבסיס לכל פעילות אנושית באשר היא. הנעה (מוטיבציה) נגרמת לא רק מהצורך ו/או הרצון לכסף אלא מהצורך בהרגשת שייכות ,הצורך בחיבה, סיפוק חברתי, סיפוק אישי מהצלחה ועוד.. תפקידינו, כמנהלי העסק, לבחון באופן תמידי, כיצד נענה על הצרכים השונים של הגורמים האנושיים השונים הקשורים למערכת העסקית .
סיפוק רגשי, ביחסי עלות מול תועלת , זוהי התוצרת הכי זולה שתייצר כמנהל.
הרעיון בבנית מודל הגורם האנושי - הוא בבנית מערכת שתבחן סיפוקים , על בסיס קבוע ושיטתי . לא נתמקד כאן בהתנהגויות רצויות ממנהל. נתמקד בפעולות האופרטיביות בזיהוי צרכים ויצירת סיפוקים שהמערכת הקונבנציונלית אינה מסוגלת לספק. נשכלל את תהליכי בניית וחיזוק מערכות יחסים הפנים וחוץ אירגונים, דרכים ישומיות לזיהוי בעיות רגשיות, עידוד מעורבות רגשית בעסק, איך לחזק את משפחת העובד שתתמוך בו , כיצד תוכל לעזור לשיפור חיי העובד בעלות כמעט אפסית ועוד..
עוד על: מודל כדור-הרצון


עמוד ראשי |   calendar |   |   צור קשר צור קשר   |   כל הזכויות שמורות  ©    roz.co.il

Share |