דף הבית  |  צור קשר   |   אודות   | כלים ומודלים עסקיים   | תהליך הייעוץ והליווי  |   השרותים שלנו הרצאות וסדנאות  | מדיה ומאמרים  
סגור וחזור לחלון הראשי Minimize View
 
אודות
החזון, התפיסה והאסטרטגיה  |  אודות יניב רוזמן   |   ניתוח ענף הייעוץ

 
 







רוז יועצים עסקיים
חברה לייעוץ -ליווי - פיתוח עסקי
"רוז יועצים עסקיים" הינה חברת חדשה אשר הוקמה במטרה לספק ללקוחותיה ייעוץ, ליווי ותמיכה עסקית במגוון רחב של תחומים כלכליים וניהוליים. החברה הוקמה ע"י יניב רוזמן יועץ עסקי ותיק, בעל ניסיון ייעוץ וליווי במגוון רחב של עסקים בארץ ובחו"ל, מפתח המודל BDVC-בקרה מול פיתוח עסקי. ייחודיות החברה מתבטאת בשיטת העבודה מול הלקוח (ועובדי החברה), אשר מותאמת במיוחד לצרכיו, לשיטות העבודה הספציפיות שלו, לרמת השכלתו, לכישוריו ולאופיו האישי, כל זאת בתכנית עבודה שוטפת אשר מותאמת ליכולות התזרימיות והפוטנציאל הפיננסי של העסק.

התאמה אישית של כלים עסקיים - ממוקדת לקוח
. ייחודיות החברה מתבטאת בשיטת העבודה מול הלקוח המותאמת לצרכיו. ההתאמה מקבלת ביטוי בשלושה מישורים. הלקוח (הבעלים), העובדים וההנהלה והפוטנציאל העסקי. התאמה לשיטות העבודה הספציפיות, לשפה העסקית, להרגלים, לרמת ההשכלה, לכישורים ולאופי האישי, כנ"ל למנהלים והעובדים. ישנם הרבה כלים עסקיים, אך לא לכל לקוח מתאים כל פתרון, לקוח שאינו קורא דוחות כספיים באופן שוטף - יתקשה לנתח דוחות מורכבים וכדומה. הפוטנציאל העסקי מתייחס לכך שהליווי העסקי (העלויות והפיתוח) יתבצע בהתאמה ליכולות העסק ובשלבים מבוקרים.

שיתופי פעולה: יועצים ומומחים
במטרה לשתף פעולה עם ממגוון אנשי מקצוע, (ייעוץ מול בנקים, שיווק, ייעוץ תקשורתי ועוד...) הלקוח מרוויח יועצים בתחומים שונים המשתפים פעולה תחת פיקוח של יועץ מלווה אחד. יועצים משתפים פעולה - אתה מרווחי יותר ! .יותר שרותים במקום אחד' אסטרטגיה אחת תחת מתודולוגיה מובילה; קבוצת שיטות ועקרונות אשר משתפת את כל המעורבים בתהליך העסקי ליווי אישי ע"י יועץ מלווה אשר יחד איתך אשר אחראי ומלווה את התהליך העסקי כולו ולא רק את הפן הספציפי בו הוא מתמחה .

אלמנט עלויות הייעוץ מול פוטנציאל עסקי
בכל חברות הייעוץ בארץ ובעולם, העלויות של ייעוץ וליווי הינן נגזרת ישירה או עקיפה של זמן השקעה הנדרש ליועץ על מנת להשיג את היעדים הדרושים, זמן השקעה זה נמדד בשעות ייעוץ יומיות, שבועיות, חודשיות ולעיתים אף שנתיות. למעשה כאשר יועץ עומד בפני הגשת הצעת מחיר עליו לנסות להעריך 2 גורמים אחד, הפוטנציאל הכספי-עסקי של עבודת הייעוץ והשני מהו מספר השעות הנדרש על מנת להשיג את היעדים שהוגדרו. הנתון הראשון (לאחר הערכת היעדים) אותו יש לבחון הינה הערכת מדידת עלות-תועלת בסיסית, כלומר; לא נשקיע עשרות אלפי שקלים בייעוץ אם בעקבות השינויים בעסק לא נעריך כי התוצאות בפועל יצדיקו זאת. יש לבצע הערכה כלשהי לגבי ההכנסות אשר נובעות באופן ישיר ועקיף בעקבות שרותי הייעוץ שקיבלנו. הערכת הזמן הנדרש לייעוץ תלוי בשלושה גורמים עקריים: הערכת היעדים (והמורכבות) מול מצב העסק , תזרים המזומנים של העסק, רמת מעורבות הלקוח בתהליך.

תכנית עבודה מדידה - מתודולוגיה ומודלים עסקיים
מודל BCVD © מתייחס לחלוקת הזמן והמשאבים של מנהל העסק ומציע כלים מתאימים.   האם אתה, כמנהל עסק, אמור לעסוק יותר בבקרת העסק או בפיתוחו? רוב מנהלי העסקים, מנצלים את רוב זמנם לבקרה וזמנם הנותר לפיתוח וצמיחה. הסיבה לכך ברורה, ללא בקרה נכונה אין שום טעם בפיתוח. כל מה שלא מבוקר בצורה אשר מאפשרת לנו 'לראות' את התמונה הנדרשת לנו (גם כשיש לנו מנהלים ) מדיר שינה מעיננו (במקרים רבים, בצדק) והתוצאה היא שאנחנו שמים עיננו, בכל הזדמנות, כדי לראות ולבדוק. טענת בסיס;     ניהול יעיל הינו ביצוע מכלול פעולות מגוונות בפיתוח וצמיחה עסקית, אשר יביאו, בתהליך מבוקר, להשגת מטרות העסק.     התאוריה מבוססת על הטענה שבניהול עסק, צריכה להיות חלוקה והפרדה ברורה ומובהקת של זמן ומשאבי המנהל, בין הבקרה עסקית   [ תפעול עובדים ומערכת, תקציבים, תזרים ושיווק ] לבין הפיתוח העסקי   [יצירתיות, התיעלות, שקיפות, תכנון והתפתחות אישית] וזאת על-פי כללים מובנים ובעזרת כלים מותאמים אישית למנהל ויחודית לעסק. הרעיון העומד מאחורי הכלים של BCVD מושתת על אשראי הזמן המוגבל שיש למנהל. מחד, כלים שימנעו בזבוז זמן (כלי הבקרה) ומצד שני שימוש נכון בזמן (כלי הפיתוח).   הכלים , שהם התרגום המעשי של המודל , מבוססים על עקרון הפרמידה - המרכז את כל המידע ההכרחי בקצה הפירמידה ומאפשר למנהל, בזמנו, לבדוק את בסיסה.

תפיסת תהליך הייעוץ
תהליך הייעוץ הינו תהליך מורכב, מצד אחד ישנו הלקוח, בעל תפיסות ניהול סובייקטיביות, רמת כישורים והרגלים שונים, אשר מבקש לבדוק אפשרות לקבל תמיכה ועזרה מאדם חיצוני, אשר אינו מכיר אישית ולסמוך עליו עם אחד הדברים היקרים לו מכל. לכן התהליך כדאי שיהיה בשלבים, יועץ נבון אינו מבטיח פתרונות מיידיים עוד לפני שהבין את הבעייתיות והמורכבויות השונות של העסק ושלך. השלב הראשון הוא תהליך למידה והוא חלק מאתגר מכיוון שכלקוח הינך מצפה לתוצאות מרגע תחילת ההתקשרות אך מבחינת היועץ, תחילת העבודה היא לאחר שהבין את הצרכים הספציפיים של העסק .


ליצירת קשר הקלק כאן   |   או התקשר אלינו :



 



אורח /ת נכבד /ה,
ראשית תודה על התענינותך, עכשיו קצת היסטוריה...
לפני כחמש עשרה שנים, החלה דרכי בגיוס השקעות לעסקים. עסקים רבים פנו אלי בבקשה לגיוס כספים, ומנגד פנו משקיעים רבים בחיפוש אחר השקעה "טובה".
השוק מלא בבעלי עסקים ויזמים המחפשים השקעה , השוק גם מלא במשקיעים. כמובן שמהר מאוד התברר לי שיש הרבה יותר משקיעים שמחפשים השקעות "טובות" מאשר השקעות "טובות". הסיבה לכך נעוצה בעיקר בכך שבעלי עסקים אינם יודעים להציג את העסק שלהם, את בעיותיהם, את שאיפותיהם ואת מטרותיהם.
התחלתי בלימוד הבעיה ונסיון לעזור לעסקים שעימם הייתי בקשר, היה להם צורך לפתור את הבעיה, ונכון שלא לשם כך הם יצרו עימי קשר אך אני יצגתי עבורם את הסתיגויות המשקיעים.
המטרה היתה התמקדות בבנית שקיפות עסקית (חיצונית ופנימית) על מנת לבנות תמונה נכונה וטובה של העסקים בהם טיפלתי; מה הרווחיות הצפויה להם, מהם האתגרים של העסק, מהם היתרונות היחסיים, על מנת שנוכל להציגם בצורה ברורה ומבוססת למשקיעים.

תוך בניית התכנית העסקית או שיפור תוכניות קיימות, צצו על פני השטח הסיבות לבעיות רבות בעסק, ובתהליך הדרגתי התחלתי בהתמודדות עם פתרונות אותן בעיות שצצו. בניית דרכי פעולה וארגון מחדש של מערכות העסק שנחשפו בזכות אותן תכניות עסקיות.
בעיות כספיות בעסק יכולות להגרם כמעט מכל מרכיב במערכת העסקית, החל מבעיות בעלויות, תזרימי מזומנים, תקציבים, כח אדם, מערכת שיווק ומכירות ועוד..
באופן טבעי, מצאתי עצמי מתמקד בייעוץ עסקי, בניית תכניות עסקיות וכתיבה עסקית הדורשת חקירה מעמיקה בכל תחומי המערכת העסקית.

במהלך השנים צברתי נסיון רב במגוון רחב של עסקים, מתחומים שונים וברמות שונות, וזאת בהתמקדות בתמיכה וליווי עסקי -אישי הרבה מעבר ליעוץ העסקי/ארגוני הסטנדרתי.
במהלך עבודתי, גיבשתי ופיתחתי את המודל העסקי - B.D.V.C - פיתוח עסקי מול בקרה.  
[ Business Development VS. Control ] המודל מתמודד עם חלוקת הזמן של מנהל העסק בין פיתוח וצמיחת העסק ובמקביל הבקרה והפיקוח העסקי. במתן כלים יחודיים המותאמים אישית לכל עסק בנפרד.   עקרונות המודל מובאים בראשי פרקים, באתר זה.


במהלך השנתיים האחרונות, התמקדתי בכתיבה ובפיתוח מודלים עסקיים.
בימים אלו אני מפיץ את "עסק אנושי" (טור אלקטרוני חודשי המופץ בקרב הקהילה העסקית), כותב מאמרים , מציע הרצאות וסדנאות למגזר העסקי, ושוקד על סדרת ספרים אשר הראשון ביניהם, המתמקד בכלים להתמודדות עם נושא המוטיבציה בעבודה, יראה אור בקרוב.

בהצלחה, כל הזמן,
יניב רוזמן

ליצירת קשר עם יניב רוזמן הקלק כאן   |  
או התקשר אלינו :




דודי רוטנברג
יועץ עסקי ומנחה קבוצות
M.B.A מנהל עסקים התמחות במדעי ההתנהגות
C.P.A רואה חשבון

הייעוץ העסקי היום, משלב בתוכו פן כלכלי ופן ארגוני, במהלך 10 השנים האחרונות שילבתי בין שני התחומים אם בעשייה ואם בלימודים, התחלתי את דרכי כרואה חשבון ויועץ כלכלי באחד ממשרדי רואי החשבון המובילים ונתתי שירותים לחברות ובעלי עסקים רבים במשק. מתוך עבודתי הבנתי שכדי לענות על מכלול הצרכים השלם של העסק, חשוב לענות גם על הצרכים הארגוניים של העסק ולכן שילבתי בעבודתי את תחום הייעוץ הארגוני. במהלך שנים אלו עסקתי באימון אישי, פיתוח מנהלים, הובלת תהליכי שינוי בארגונים, פיתוח מיומנויות מכירה ותקשורת בינאישית. היום כבוגר אונברסיטת ב"ש, B.A בכלכלה, M.B.A במנהל עסקים התמחות במדעי ההתנהגות. בעל ניסיון רב בתפקידי ניהול. מתמחה בהנחיית קבוצות בתחום פיתוח מנהלים ומשלב בו את ניסיונו המקצועי והכלכלי. בעל ניסיון בליווי ויעוץ אישי, בפן העסקי והארגוני.


ליצירת קשר עם דודי רוטנברג הקלק כאן   |  
או התקשר אלינו :





איריס לקנר
יועצת תקשורת, כתיבה ויחסי ציבור

תכנים שיווקיים לאינטרנט כיום, המדיה הועשרה משמעותית ושינתה פניה עם כניסת אמצעי האינטרנט לחיינו. כתיבה לאמצעי מדיה זה דורשת ניסיון והבנה בכלי התקשורת החשוב והמיידי. הניסיון הרב שלי בכתיבה לאינטרנט בשילוב עם העיסוק התקשורתי רב השנים ואנשי המקצוע עימם אני נמצאת בקשר קבוע, מאפשרים מתן תוצאה טובה המתאימה לצרכי הלקוח. כתבות שיווקיות / פרסומיות תחקיר, בדיקת מטרות הכתבה, קהל היעד הפוטנציאלי והעיתוי הינם אלמנטים בסיסיים וחשובים בהכנת כתבה מסוג זה אשר העלתה באמצעי המדיה תצריך השקעה כספית ותדמיתית. העבודה על כתבות מכירתיות בהגדרתן כוללת את כל השלבים עד לעריכתה המדויקת לפני השליחה לדפוס. תסריטים לסרטוני תדמית כתיבת תסריט לסרט תדמית. מטרתם של סרטי התדמית היא להציג מוצר, חברה או הישגים ולהעביר מסר עיקרי וחד בצורה נבונה. קופירייטינג על כל חברה משווק או יצרן להעביר מסר אל הצרכן. באמצעות חשיבה יצירתית – אינטואיטיבית והפריה רעיונית, נמצא את הסלוגן הנכון, הסיסמאות לקמפיינים ואפילו שם למותג. פולדרים לפרזנטציות חשיבה קונספטואלית למטרות הפולדר, מסריו ועיצובו וכתיבת פרופיל החברה הסופי אשר יופיע ע"ג הפולדר. ייעוץ תקשורתי רגע לפני הפנייה למשרד יח"צ או פרסום או משווק, יש לעמוד על הבנת סטטוס הלקוח ומטרותיו לטווח הקצר ולטווח הארוך : בפגישת ייעוץ אחת (או שתיים – עפ"י הצורך) יובנו צרכי הלקוח, תובן הנקודה האסטרטגית בא נמצא העסק, תוסבר המפה התקשורתית במלואה וכך ההחלטות שתילקחנה לגביי סדר ההוצאות וההיערכות תהיינה ברורות ונבונות. ליווי תקשורתי היכרותה המעמיקה עם עולם המדיה מכל הכיוונים הקיימים, מאפשרת לאיריס לקנר להעניק ללקוח מענה מדויק ומתוכנן היטב הכולל תוכנית עבודה מלאה ומפורטת עם חשיפתו לציבור הקוראים והצופים. הליווי כולל: הכוונה להופעה בטלויזיה והתנהגות בראיונות, פיתוח אסטרטגיות וחשיבה מיתוגית.
ליצירת קשר עם איריס לקנר הקלק כאן   |  
או התקשר אלינו :






      כדי ללמוד אודות השרותים השונים       הקלק כאן  |

      למודל BCVD - בקרה מול פיתוח עסקי       הקלק כאן  |

      לתהליך הייעוץ, מחירים ודרכי שיתוף פעולה       הקלק כאן  |







עמוד ראשי |   calendar |   |   צור קשר צור קשר   |   כל הזכויות שמורות  ©    roz.co.il

Share |